پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112235
اهانت به ساحت قدسي پيامبر(ص) نهايت عجز دشمن است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 888

به گزارش خبرگزاري فارس از شهرکرد، عباس عباسي ديروز در يادواره شهدا و طلاب بسيجي شهرستان فارسان، اظهار داشت: علما مرزبانان اسلام هستند و در مراحل مختلف انقلاب اسلامي نقش آفرين بودند.

وي افزود: حضور علماي بزرگ و طلاب علوم ديني در جمع رزمندگان، شور و اشتياق آفرين بود و روحيه رزمندگان را در برابر استکبار افزايش مي‎داد.

عباسي به حماسه آفريني علما و طلاب در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اين قشر فداکار علاوه بر افزايش روحيه معنوي رزمندگان، دوشادوش طلايه داران فتح و پيروزي با دشمن بعثي مي‌جنگيدند.

معاون هماهنگ کننده نماينده ولي‌فقيه در سپاه چهارمحال و بختياري اضافه کرد: شهداي قشر طلبه و روحاني نسبت به جمعيت خود از همه اقشار بيشترند و اين خود نشان از ولايت مداري و فداکاري در راه اسلام است.

وي با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: امروز رسالت فرهيختگان جامعه به ويژه علما و طلاب در روشنگري افکار عامه مردم اهميت بالايي دارد.

عباسي در ادامه با محکوميت توهين به ساحت مقدس پيامبر(ص)، گفت: توطئه‎هاي استکبار عليه ايران اسلامي با آغاز انقلاب شروع و در زمان‎هاي متفاوت به اشکال گوناگون بروز و ظهور داشته است.

وي افزود: نهايت عجز و ناتواني دشمن در مقابله با اسلام و انقلاب، اهانت به ساحت قدسي پيامبر اعظم است که اين رسالت، مسلمين جهان را در مبارزه عليه استکبار جهاني برجسته مي‏سازد.


 

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html